Ook voor particulieren Groothandelsprijzen Groot assortiment

Bestellen, wijzigen of annuleren

Bestelling & Levering:

Bestelling plaatsen, u kunt dit in eenvoudige stappen doen.
 
1. Kies een product uit en plaats het product in de winkelwagen.
2. Ga naar de winkelwagen en klik op “bestel deze artikelen”.
3. U kunt kiezen voor “Snel bestellen” of “Registreren en bestellen”. Indien u een account heeft kunt u kiezen voor “Inloggen en bestellen”.
4. Voer uw adresgegevens.
5. Kies uw gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
6. Houd uw deurbel in de gaten, uw bestelling is onderweg!

Orderstatus volgen:

Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot het moment dat uw pakket wordt meegegeven aan de bezorger houden wij u per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Daarnaast kunt u de status ook terugvinden in uw account.
 
1. Log in op uw account.
2. Onder het kopje “Order geschiedenis” vindt u de informatie over uw laatste bestelling.
3. Klik op de link “Bekijk” voor de huidige bestelstatus.

Wijzigen of annuleren:

Wij streven ernaar om uw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld en in de planning gezet. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen uw bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren.

Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.

Verzenden & Bezorgen:

Wij verpakken uw bestelling in speciaal door ons ontworpen isolatie verzenddozen samen met droogijs. Het verse diepvries vlees bezorgen moet natuurlijk wel verantwoord gebeuren en tot wel 48 uur bevroren blijven.

Droogijs is de vaste vorm van kooldioxide. Het heeft een temperatuur van -78°C. Het is een heel effectief koelmiddel en wordt hiervoor veel gebruikt. Na smelten ('sublimatie') verdwijnt de kooldioxide als gas. Er blijft in tegenstelling tot bij gewoon ijs, geen water achter dat het product nat zou maken.

Tijdens het verzenden zal het meeste droogijs verdwijnen. Je treft dan lege verpakkingen aan. Dat is geen enkel probleem. Als het droogijs verdwenen is zal de verpakking het verse diepvries vlees nog lang bevroren houden. Er kan echter een restant droogijs aanwezig zijn. In de verpakkingsdoos zult u uitgebreide instructies aantreffen hoe om te gaan met het eventueel aanwezige droogijs. Lees deze goed!

Verzendkosten:

Wij verzenden onze bestellingen per pakketpost in een speciale eps box, de kosten hiervoor zijn €9,95 per levering. U ontvangt een Track & Trace nummer waarmee u kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt.

Pakket is naar het verkeerde adres gestuurd:

Bent u er achter gekomen dat het pakket naar een verkeerd adres is verstuurd? Dan vragen wij u vriendelijk om het pakket op te halen bij het opgegeven adres. Indien het adres niet bestaat dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via info@versvleesdirect.nl.

Pakket niet ontvangen:

Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraagd is. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Is uw bestelling na de afgewachte bezorgdagen nog niet bezorgd? Dan vragen wij u vriendelijk om ons een mail te sturen met de volgende gegevens:
 
  • Uw ordernummer
  • Uw verzendadres (het adres kunt u controleren aan de hand van uw factuur, uw orderbevestiging of in uw account)
  • Een korte toelichting van het probleem

Heeft u nog vragen ?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor u klaar.